WOONHUIS vastgoedmanagement

Beheer

Ontzorgen is onze kracht!

WOONHUIS vastgoedmanagement neemt u graag de zorg voor het beheer van uw vastgoed uit handen. Van (ver)bouw, mutaties, klein dagelijks onderhoud tot financiële rapportages, alles wordt door WOONHUIS vgm voor u geregeld.

Vastgoedmanagement is het uitvoeren van en het adviseren over het beleid van een opdrachtgever, waarbij de belangen van verhuurder en huurder optimaal geïntegreerd dienen te zijn. Hierdoor hanteren wij één aanspreekpunt voor verhuurder(s) en huurder(s).

Met een team van specialisten beantwoorden wij al uw beheervraagstukken. Financieel, administratief, commercieel en technisch voor iedere vraag hebben wij een specialist in eigen huis. Specialisten die samenwerken om uw doelstellingen te realiseren. Wij werken met korte lijnen, grote deskundigheid en de ‘personal touch’. Zo garanderen onze medewerkers een kwalitatief hoogstaand beheer van uw belegging.

Administratief beheer

Alle correspondentie met uw huurder(s), betreffende instanties en/of gemeenten, de verwerking van nota’s, aanschrijvingen en energiekosten. Uiteraard kunnen wij ook zorg dragen voor de berekening van de wettelijke huurverhogingen en tijdige aanschrijving van uw huurders hieromtrent. Ook kunnen wij voor huurders van bedrijven een maandelijkse factuur verzorgen, geheel conform bestaande afspraken en wettelijke regelingen.

Financieel beheer

Een goede vastgoedadministratie vereist een strak georganiseerd proces en maximale transparantie. Om dit goed te kunnen organiseren hebben wij een op maat gemaakt software pakket dat aan al uw beheerswensen voldoet. WOONHUIS vastgoedmanagement kan voor u uw huurincasso, crediteurenadministratie, contractadministratie en stook- en servicekosten afrekeningen uit handen nemen en tot in de puntjes verzorgen. Periodiek ontvangt u van ons een overzichtelijk financiële rapportage.

Technisch beheer

Passend binnen uw wensen adviseert WOONHUIS vastgoedmanagement u over de meest geschikte onderhoudskeuze. Voor nu en voor in de toekomst.

De technische klachten van uw huurders worden bij ons aanspreekpunt gemeld. Iedere klacht wordt adequaat opgepakt en beoordeeld. Mochten de klachten van dien aard zijn dat wij ons (van te voren besproken) budget overschrijden, dan treden wij in overleg met u. Hierna schakelen wij de technisch specialist in, eventueel na goedkeuring van een offerte. De controle op de uitgevoerde werkzaamheden en de financiele afwikkeling daarvan worden door ons verzorgd.

Tevens laten wij de gewenste planmatige onderhoudswerkzaamheden tegen de meest gunstige condities uitvoeren. Ons grote netwerk van uitvoerende bedrijven staan hiervoor garant. Het juiste advies, een strakke planning, bewaking van budgetten en het toezien op het juiste eindresultaat. Daar kunt u bij ons van op aan. Een goede communicatie staat hierbij voorop.

In geval van calamiteiten en/of een noodsituatie zijn wij zelfs ’s avonds en in het weekend te bereiken. Onze medewerkers staan 24/7 voor u klaar!

Wij registreren, beoordelen, coördineren en communiceren.

Met oog voor de huurder én de verhuurder.

Commercieel beheer

Commercieel beheer betekent vaak anticiperen op veranderende marktomstandigheden, het targetten van verschillende doelgroepen en het goed in de markt zetten van uw verhuurobject(en).

Uiteraard zorgt WOONHUIS vastgoedmanagement ook voor zo min mogelijk leegstand van uw verhuurobject(en). Het behalen van een optimaal verhuurrendement, de best mogelijke huurprijs en de hoogst haalbare klanttevredenheid staat voor ons voorop.

Om leegstand te voorkomen werken wij samen met een aantal professionele regionale makelaarskantoren, dat de verhuur van uw verhuurobject(en) garandeert.

Onze beheerdiensten zijn beschikbaar als pakket en als losse dienst.

Graag bespreken we de mogelijkheden in een persoonlijk gesprek.

Klik hier voor het contactformulier.